Moikka! Mä kävin itsenäisyyspäivänä esittelemässä itseäni näyttelyssä, ja tuomari Juha Putkonen totesi mun olena ERInomainen. No tietty mä sen jo tiesin, ja äiskäkin ja Kasviäitikin tiesi. Mutta kiva että se on nyt ihan paperillakin Cool

Kun mä menin parhaiden porokoiranarttujen kisaan, niin tulin neljänneksi, ja koppasin vielä varasertinkin. Äiskä meinas pökertyä onnesta, ja kehu mua maasta taivaisiin ja laitto heti kaikille viestiä! Mua jäi kyllä vähä harmittaan kun en ehtinyt syömään ihan kaikkia hevosenpaskoja sieltä maneesista, mut hajut oli kyllä ihan parasta!

No kuvia äiskä ei näyttelyreissusta tietty sanau ku oltiin kahestaan liikenteessä, ja se sano et Lapikkaaseenkaan ei ole kukaan laittanut mitään, vaikka salamavalot räisky koko ajan. Kummallista. No mut tarkemmat tulokset löytyy Näyttelyt-sivulta.

Nyt mä muuten olenkin antibioottikuurilla. Oon muutaman päivän köhiny ja väliin on tullu oksennustakin. Äiskä on syöttäny mulle näkkäriä jos kurkussa on jotain karvoja tms, mutta eilen sitten kiikutti mut lekuriin. Se ilkee setä työnsi kuumemittarin mun peppuun ja totes et vähä on kuumetta, ja kuunteli keuhkoja et rohiseeki. Nyt sitte syyään antilooppia 10 päivää ja koitetaan parantua. Sitte on kuulemma huonompi juttu jos rohinat ei lopu perjantaihin, sitte mennään keksiin muita keinoja.

Eilen oli myös herkkupäivä, sain tuoretta possua masun täydeltä. Ihanaa kun tulee JOULU, muistan että se oli herkuttelun ja uusien lelujen aikaa Nauru