Mä olin viime viikonloppuna elämäni ekassa ihka oikeassa näyttelyssä. Kasvis kuljetti ja Virve esitti, ja kait se ihan hyvin meni. Ainakin äiskä ja kasvis on onnellisia hyvästä arvostelusta! Mä yritin olla oikeen vieraskorea Virvelle, ja yritin tepastella nätisti. Ihan vähän oli pakko purra pepusta kyllä, kun piti paimentaa se oikeeseen suuntaan!

Kasviksen kanssa pääsin pentutapaamiseenkin, jossa koko kööri sitten olikin Jujia lukuunottamatta. Mulla oli tosi nastaa, harmi vaan kun äiskä ei päässy.. Sen piti olla kotona talkkarina, korjas jyväruuvia ja vaihto myllyyn seulaa ja sen sellaista äijähommaa. Kelikin oli mitä mahtavin! Minni-siskon kyydissä sitten pääsin kotia, ja olin ihan silmät ristissä. Tuuperruin heti keittiön lattialle ja otin lukua jonkun aikaa. Oli kyllä mahtis viikonloppu! Kuvia sitten myöhemin kun äiskä saa niitä jostain.

Lisäsin sivun "näyttelyt" tonne sivulle, sieltä voi lukea mun arvostelun.