Tässä onkin tapahtunut paljon taas. Mä alotin kesäloman kaikenlaisesta reenaamisesta jo hyvissä ajoin, kun ei toi äiskä saa aikaiseksi mitään taas.. Mutta on se sen verran päänsä pitänyt, ettei enää päästä mua silmistään. Oon sen verran vikkelästi kuulemma heti naapurissa kun silmä välttää.

Toissapäivänä meinasin menettää mun siskon! Se putos kakkendaaliin, ja mäkin melkeen putosin. Onnex äiskä oli lähellä, ja kisko siskon sieltä säiliöstä poies! Oli se vaan vänkän hajunen sen jälkeen, äiskä pesi sen kax kertaa, ja sit jouduttiin nukkuun alakerrassa se yö. Olin siskon kaverina ettei sen yksinään tarvinnu siel olla. Nyt se ei enää haise niin pahasti.

Tänää me oltiin mahtikivalla reissulla metässä Metkun, Urkin ja Paulan kanssa. Oli ihanaa ku saatiin mennä vapaana pitkin ja poikin, rämpiä suossa pitkospuissa ja ohi niiden. Mää olin ihan litimärkä, kun tuli vähä enempi ryvettyä sielä kun noi vanhemmat oli lunkimmin. Toivottavasti Paula laittaa jotain kuvia jonnekin näytille. Nyt mää vaan makaan reporankana ja koitan kerätä voimiani takas. Siskokin meni kovasti, ja oli porukan ainoo joka tuli AINA huudettaessa heti. Mää en aina viittiny, ku oli nii kivaa. Toivottavasti nähään pojat taas pian, kun niiden kanssa menee niin hyvin sekä mulla että siskolla=)