Me oltiin taas eilen äitin kans siel koulussa. Nyt oli tosi nastaa kun oli kiva pikkupakkanen, eikä sellanen vesisumukeli. Mä yllätin äitin ja osasin mennä siellä maahan käskystä. En mä viikolla sitä muka osannu ku äiti yritti eri keinoilla saada mua tajuumaan. Mutta mä vaan vähän juksasin sitä=) Sit me opittiin pyörimään, kerjäämään, sanomaan päivää. Taas se ope kehu mua kovasti. Olin kuulemma kasvanut toosi paljon, ja nyt mulla on kuulemma jo aikuisemmat piirteet. Ja opin tosi nopeasti, välkky kaveri. Se on ihan selkeesti ottanut mut lempiopetuslapsekseen=) On se hvä että äiti viitti lähtee sinne mun kans, vaikka se oli kuulemma huonovointinen. Yritti mussuttaa jostain flunssasta tai vatsataudista, mutta sanokaa mun sanoneen että sillä oli pikkujoulujen jälkitautia kummiskin!

Nyt mä lähden sikalahommiin äitin ja siskon kans. Siellä toimistossa on kiva ootella äiskää, kun se aina ottaa meille sinne jotain kivaa puuhaa. Heippa!

p.s. äitin vaaka sano että mä painan 11 kiloa! Vielä kun toi äiti osais mitata mun korkeuden..