Mä tunnustan nyt yhden jutun mikä vaivaa mua joka päivä! Mun äiti on aikas tyhmä kun se ei tajuu mun merkkejä. Mä yritän viestittää sille salakielellä millon mua pisuttaa, mutta se toope ei just heti tajuu, joten meen kylmän rauhallisesti kaittiön pöydän alle ja teen taikani. Yleensä äippä kyllä vie meitä tosi usein ulos, ja mä teen sinnekin heti juttuni, tiiän kyllä että niin pitää tehdä. Mutta jos ei mua viiä pihalle just kun mun pisuhätä tulee, niin se on sitten siivoushommia äitille. Mitäs ei tajuu. Se sano että mun pitäs vinkua ovella, mutta mussa on kuulemma ohjelmointivirhe? No, kaipa se äiti oppii. Sisko osaa kyllä vinkua hienosti, mä en tajua mix mun pitäis?
Siskolla on ne ajat. Sillä ei ole kuin se mielessä.. Sen pinna ei oo pitkään aikaan kestäny mua ollenkaan, mutta tänään se jo suostu leekaan mun kanssa sisälläkin. Huisii! Mä oon ollu parit kerran naapurin samojedi-Pikin kans leikkimässä/lenkillä, ja se on tosi nasta leikkikamu. Sillä on vielä paksumpi turkki kun siskolla, ja voi jee miten ihanaa siinä on roikkua!! Se jaksaakin enempi leikkii ku sisko, mutta kyllä sekin sit aina väsähtää liika aikasin. Mä jaksaisin vielä vaikka miten paljon!