Mä olin eilen ihan oikeessa koulussa. Siellä oli mun lisäks yx valkonen moppi, yx musta Harminnäköinen, yx bullterrieri ja yx labbis. Me oltiin kaikki pentuja, ja niitä pienempiä oli ihana jahdata ku ne oli vähä pelokkaita. Niille isommille mä sit näytin masumasuu, mutta riehaannuttiin mekin sitte leikkimään. Oli kiva koulupäivä, äiti osas hienosti antaa mulle lihapullaa ku mä istuin, mutta sitä toista äiti ei varmaan oppinu ku siel sato vettä. Jaloissa pujottelu oli kivaa, varsinkin ku lihapullaa tuli hyvällä syötöllä koko ajan! Eka kerta otettiin kuulemma vähä rennommin kun kaikkia pentuja vähä ujostutti (ei mua kyllä ainakaan!) mutta ens kerralla alkaa tositoimet! Tätä koulua on yhteensä 4 kertaa, mutta äiti kuulemma on buukannut mut jo toisellekin, joka alkaa ens vuoden puolella!

Se kouluttaja kehu mua kovasti. Mä olen kuulemma rauhallinen, vastaanottavaisen oloinen ja erittäin reipas=)) Joo, mä tiesin kyllä noi kaikki.

Ja kun päästiin kotiin, kakkasin paprulle ku masu oli ihan täynnä lihapullia! Isi sano äitille että SUN KOIRA kakkas sisälle. Mä oon kuulemma äitin koira aina ku mä teen pahaa=)