Mulla alko tänää juoksut. Mä oon nyt sitten aikuinen kuulemma. Tulee sitten pitkä tauko naapurin pojan kanssa leikeistä sano äiti ja kasvis..

Ja ei se oo ainoo "murhe". Mulla on nenäpunkkejakin. Toivottavasti ei oo kauaa, äiskä hoisi mulle sellaset myrkyt jotta oksat pois! Se sano ettei kukaan olento, edes pienistä pienin, kiusaa sen tyttöä=)

Mä en sitten pääse näyttelyynkään vielä. Tai pääsen, mutta en sinne Mäntsälään jonne piti. Noo, tuleehan noita. Eniten harmittaa että pentutapaamista piti siirtää, ja keväämmällä äiskä ei sitten varmaan pääse mukaan. Mutta mä kyllä pääsen, hyppään vaan kasviksen autoon niin pääsen kaikkiin kivoihin paikkoihin!

Ny tarttee lopettaa kun mun pitää olla kipee. Oon oikeen surkeen olonen ja nuolen itteeni ja äiskän uutta treeniliiviä jonka kissa veteli palasiksi, ja joka oottaa lattialla pyykkiä ja ompelukonetta. Voitteko uskoo että kissa saa vahvaan kankaaseen ison reiän, kun halus sieltä taskusta verilettuja! Vähänkö se oli tyhmä katti.. Tekis niinko mä, pistää kuonon taskuun ja syö reilusti! Eikä äiskäkään huomais välttis mitää.