Mä olen kipeä.. Menin eilen varastaan pöydältä äitin Ibumaxia, ja vetelin sitä nassuuni 1600mg ennenkuin äiti ehti hätiin. Äiti oli ihan paniikissa ja soitti eläinlääkärille, joka käski antaa mulle suolaa jotta mä oksennan! Voitteko kuvitella että äiti totteli! Yhtään ei aatellu mun tunteitani, kauheeta eläinrääkkäystä tollanen.. Mulle tuli karseen huono olo, mutta mä yritin olla reipas enkä millään meinannu oksentaa. Äiti survo lisää suolaa mun kurkkuuni, ja mulle tuli entistä karseempi olo. Pihalle sitten oksensin monta kertaa, ja äiti olo tosi helpottunut. Koko tänkin päivän oon oksennellut, ja soitto eläinlääkärille varmisti sen, että mun massu ehti siittä lääkkeestä vähä ärtyä. Mutta tuun kuulemma kuntoon kyllä! Vähän oon ollu vaisu, sain nukkua sohvallakin sikalalla kun esitin oikeen reppanaa. Mutta pihalla mun temppuilut kyllä kerto että en mä nyt NIIN huonossa kunnossa enää ole, kunhan esitän. Äiti kun on tollanen höösääjä, koko ajan silittelemässä ja huomioimassa. Ja huomasin että kun esittää oikeen kipeetä, niin se tekee sitä koko ajan=) Vähän kyl otti päähän kun en päässy isin kanssa pellolle, vaan sisko pääsi. Äiti ei päästäny, haluu kuulemma koko ajan vahtia mua. Nytten taidan lepäillä vähän taas, ei oo oikeen voimia kun äiti paastottaakin mua, mokoma.. Illalla saan kuulemma riisiä. Nam.