Mä perustin tälläsen blokin kun kuitenkin kaikki haluu tietää mitä mulle kuuluu. Varsinkin varmaan mun kasvis-äiti, ja sitten mun sisarukset ja muut sukulaiset!

Ihan just nyt mä asun vielä mun kasviksen luona kaikkien mun tärkeitten laumakavereiden kanssa. Mutta alle viikon päästä mä pääsen mun uuteen kotiin! Tai en mä vielä tiedä millasta siellä on, mutta ainaskii mun uus äiti on käyny mua kattomassa jo kolme kertaa, aikas innokas. Viimex se ei meinannut laskea mua enää maahan, vaan olis halunnut pitää mua sylissään koko illan! Ja oikeesti mä luulen, että se olis voinut laittaa mut taskuunsakin, mutta kasvis-äippä oli niin tiukkana ja laski neljään koko ajan, nii ei se uus äippä sitten varmaan oikeen pystyny..

Mutta kyllä mua jo kauheesti kiinnostaa millasta mun uudessa kodissa on, ainaskii mä tiedän että mulla on tosi ihanan karvanen isosisko! On sen vieressä varmaan ihana pehmeetä nukkua. Tosin enhän mä tiiä huoliiko se mua viereensä, mutta kyllä mä ainaskii yritän kovasti. Niin, ja kyllä sellasessa turkissa on kiva varmana roikkuakin=) Sen mun siskon nimi on kuulemma Sumu. Aikas hassu nimi, kun sellanenhan on vaan joskus aamulla kun syksyllä nousee liika aikasin.

No mä kirjotan taas sitten kun oon uudessa kodissa, keskityn nyt vaan kasvamaan ja oppiin vielä hirveesti juttuja ennen sitä! Se on MORO!