No huh mikä päivä! Aamulla äiskä nakkas mut auton häkkiin ja kaahas Tuuloseen match show:iin. Se on se paikka jossa käyn reeneissä, joten se oli ihan tuttu, ei pelottanu yhtää. Ärstti vaan se aamupäivän autossa kököttäminen, kun äiti vaan istu sielä ja otti ihmisiltä rahaa ja jakeli numerolappuja. Ja määhän palkittin sen sellasesta käytöksestä tietty, ja hyppelin kun aropupu ja haukuin sille kehässä.. Äiskä sai kehästä sitten vaan sinisen nauhan, kun se toinen koira sipsutteli niin nätisti ja tapitti emäntäänsä. Noo,eipä tuo mitään, olihan se odotettavissa. Penikoita oli mun lisä 65 kappaletta, ja mä menin kehään neljäntenä, joten aikas kauan siinä oli aikaa ennenku taas oli mentävä. Isovelin kans sitte ootellessa juostiin ja tutkittiin hallia, ja käytiin pihallaki kaivelemassa myyriä. Aattelin sitte että kaipa sen aamusen voi jo antaa anteex, joten olin sitten ihan rennosti. Mitä nyt vedin joka paikkaan, mutta en haukkunu enkä käyttäytyny muutenkaan huonosti! Onnex äitin kamu tuli kans paikalle ja se lupas viiä mut kehään sinisten kierrokselle. Se oli taitava täti, ja pääsinkin jatkoon sinisistä (oliskohan meitä ollu siinä parhaimmissa 6 tai 7?), mutta sitten pitemmälle ei päästy.

Kokemuksena päivä oli jees, ja opittiin varmasti kumpikin äitin kanssa. Äiti sen, että mun pitää riekkua ennen kehää ja hihna pitää olla erilainen, ja mä että on toi äiti varmaan ihan kehityskelponen mutta reeniä tarvii roppakaupalla!