Äiti sai onneksi tän koneen toimiin, joten nyt taas varmaan tulee päivityksiä paremmin.

Voitteko kuvitella, mä oon asunut täällä uudes kodissa jo 2 viikkoo, ja TAAS äiti sano että mää joudun hoitoon. Siis reilu viikon päästä mä meen kasvis-äidille pariksi päiväksi kun äitillä ja iskällä on joku seminaarireissu. Mua ei kuulemma huolita. Ja ny toi äiti sano että kuukauden päästä se lähtee saksaan iskän kanssa, eikä mua huolita taaskaan mukaan!!! Niin äiti selitti kasvis-äidille ettei ne muka ikänä missään käy, ja ny heti kaks reissua, vaikka mää oon tällänen pieni vauva vasta! Ihan ihme touhua sanon mä! Siis jos joku huolii tälläsen pienen, söpön ja kiltin sukanpurijan luokseen 11.-14.11. niin sopii ilmoittautua.

Muuten menee ihan kivasti. Mä kävin eilen tutustumassa lääkäriini, kävin pissaamassa sinne toimistoon ja lopun aikaa vetelin sikeitä. Äiti sano että parin viikon päästä mä pääsen sinne taas, JEE! Jos mä sitten vaikka kakkaisin sinne matolle=) Se lääkäri on äitin parhaan kaverin mies, joten kaipa se kohtelee mua hyvin.

Mummolassakin oli tosi nastaa. Mummu anto mulle keksiäkin, ja lihakastiketta, ennenko äiti ehti sanoo mitään! Ne ei kuulemma tykkää koirista, mutta musta ja siskosta ne tykkää. Me ollaanki niin valovoimmasii. Matkat oli vähä tylsiä, ko piti siskon kaa olla häkissä. Mutta emmä jaksanu ressata, mää vetelin hirsiä siskon viekussa koko kax tuntii. Sitte mä jaksoinkin juosta ko heikkopäinen siellä äitin pelloilla!

Mä en tajuu mikä tota äitiä vaivaa kun se joka päivä ulkoiluttaa tommosta hurisevaa hirviötä just näissä mun ja siskon oleiluhuoneissa. Karsee vehje, ja mä tykkäänkin komentaa sitä koko ajan! Samaten se rätti mitä äiti retuuttaa kepin päässä pitkin lattioita, sitäkin mä tykkään kiusata! Äiti sano että oma vikamme kun kannamme sisään p***aa, pakko kuulemma kestää sitä hirviötä. No, emmä tosissani sitä pelkää, kunhan ilmoitan että tää on mun reviiri! Piste.

Nymmä lähen äitin kaa lenkille kun on niin kaunis ilma. Heippa!