Oltiin eilen äitin kaa pentukurssilla, tai reeneissä niinko sanotaan. Mää yllätin äitin ja osasin tosi hienosti (paitti olla paikallaan) ja mua kehuttiin kovasti. En tiiä olinko niin rento ja cool koska olen kokenut lapinkävijä ja poropaimen, vai oliko osaa ja arpaa sillä että riekuin tunnin-kaksi naapurin samojedin kanssa ennen reenejä.. Noo, hyvin meni joka tapauksessa, ja mulla olis kuulemma mahkut vaikka mihin ko toi äiti vaan pysyis mun perässä. Sitä on niin pirun vaikee opettaa kun se on jotenkin vähän hitaampi ko mä?

Tällä viikolla mun tarttis reenata äiskää oikeen tehokkaasti, kun mä vien sitä sunnuntaina mätsäriin Tuuloseen. Tarvii tota äiskää vähän harjotuttaa näyttelyhommiin, kun mä vien sitä huhtikuussa sitten ihan oikeeseen näyttelyyn. Saa nähä joudunko mä häpeen sitä kauheesti, kun toisin kuin mulla, sillä ei oo nää jutut verissä..