Ihanaa, vihdoinkin tuli kesä! Sitä mä ja sisko ja äiskä on ootettu koko talvi! Eikä tartte enää joka päivä sataa kertaa pestä tassujakaan, kun nyt on vaan auringonpaistetta. Ja kaikista ihaninta on sillon kun iskä putsaa lietekärryä. Sillon mä meen kieritteleen just siihen ku se on niin ihanan vastustamaton tuoksu! Mutta siittä en tykkää kun äiti passittaa mut pesulle sen jälkeen.. Ihan tyhmää. Mutta sitten mä voin mennä taas uudelleen. Ei äiskä joka kerta jaksa mua kuitenkan pestä, ja sillon joudun vähä karanteeniin. Kuten kuva todistaa että mulla on tuoksut turkissa, nam!

1274271692_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Meillä on ihan uus harrastus siskon kanssa. Oli se vähä jo viime kesänäkin, mutta nyt me jatkettiin sitä ihan uudella innolla! Nimittäin me jahdataan meiän reviiriltä kaikki ärsyttävät kaksrenkaiset pois! Tartteeko niitten tulla meiän tontille (viereisellä tiellä toim.huom) missä me määrätään! Siskosta kyllä meinas tulla rukkaset yx päivä ku ekaks se kakspyöränen meinas vetää Sumuu kuonoon monolla ku se pelästy, ja sitte äiti riepotti sitä meneen. Mää olin onnex kiinni. Enkä mä kyllä niin viitti niistä innostuakkaan, mutta ku sisko menee ensin niin pitäähän sitä jeesiä!

Äiskä sai vihdoin paimennusvideoita dvd:lle, joten ehkäpä on toivoa että se saa niitä eteenkinpäin toimiteltua joskus. No mä meen nyt hommiin, pitää varjella MUN KEPPEJÄ!

1274271942_img-d41d8cd98f00b204e9800998e