Moi täältä myyrien ja multakasojen luvatusta maasta! Jos mun posket olis karvattomat niin taatusti ne olis punaset nyt! Oltiin siskon, äitin ja karvattoman veljen kans ulkoilemassa. Mun äiti on ihan karseen huono ottaan meistä kuvia, se sano ettei ykskään onnistunu! Menis nyt edes kurssille että oppis, eihän tästä mitään tuu. Mun arvokas lapsuus jää pian tallentamatta tätä menoa! Niin, ja siinähän ei oo ollenkaan syytä että me ei kuulemma olla yhtää paikallaan.

Vitsit mä ootan että pääsen ens maanantaina mun kasvis-äidille hoitoon. Äiti on sanonu että se hemmottelee mut pilalle, mutta ei se mua haittaa! Varokoon Klaukkala, täältä saapuu Hämeenkosken hurjapää! Äiti kyl sano että sen tulee ihan karsee ikävä, ja että mä en saa kasvaa siellä yhtään ettei se jää mistään paitsi. Toivotaan että siellä olis joku joka osaa ottaa tosi hyviä kuvia musta=)

1994101.jpg