Emmää päässykkää tänää leikkiin naapurin Pikin kanssa, tylsää.. Mutta oli kyllä silti huisin kiva päivä! Eka äitin ja siskon kaa sikalassa, sain monta veskipapruhylsyy joissa oli herkkua sisällä siksi aikaa ku äiti oli hommissa. Sitte me lähettii äitin kans hummaileen! Ostettii Musti ja Mirri tyhjäx, ja mä suorastaan hymyilin kun olin niin onnessani kaikista ihanista ihmisistä ja uusista hajuista. Ihan oikeesti mä hymyilen, nostan huulia silleen vängästi, näkisittepä=D Sitte mentiin kirjakauppaan, mutta koska mä oon jo iso tyttö, nii en enää viittiny pissata sinne. Enkä kakata.

Mä en ollu ku vähä aikaa kotona, ku taas me mentiin. Käytiin maatalouskaupassa, ja mä olin sielläki ku kotonani. Isoveljiä sai kyllä vähä hävetä, ku ne kiipes joka paikkaan ja piti meteliä. Mä vaan olin ja söpöilin.
Suoraan sieltä mentiin eläinlääkärille. Me eka kyläiltiin niitten kotona, ku sen lääkärin vaimo on niinku äitin paras kaveri. Siel asuu ny sellanen moppi, mutta se ei halunnu leekata mun kans.. Vaikka mä haukuin ja komensin, niin se vaan muris vähä mulle. Se on kuulemma jo vanha, eikä ymmärrä mua. Mutta mä sain siltä hienon pannan! Niin joo, mä sain uudet valjaatki tänää. Tosi hienot, mustat joissa on heijastin. On ne ihan inasesti isot, mutta mää kasvan niin lujaa että ens viikolla ne varmaan on just sopivat.
Se lekuri anto mulle piikkejä, ja mä en oikeestaan välittäny. Kyllä mua sit vähä kutitti mutta mä päätin etten välitä siittä. Pissasin vaan kostox sen lääkärin kotona yhteen nurkkaan. Kiusa se on pienikin kiusa.

Niin joo, mä painan 9,6kg. Mitäköhän mun sisarukset painaa?

Nymmä meen syömään maksalaatikkoo mun uudesta kongista. Nam!