Alkeiskurssi jatkui tänään taas. Äiskä ei muka ehtinyt mua leikittään tarpeeksi ennen sitä kurssia, joten mähän sitten kerroin sen sille siellä kurssilla monta kertaa, ja kuuluvasti. Mutta nyt mä aattelin sääliä äiskää, ja alun tajuttomuuden jälkeen pysyin itseasiassa tosi kivasti paikallaan, ja lähin sitten käskystä meneen. Putki taas ekana vähä ihmetytti, mutta emmä sitä pelänny. Sitten kun taas muistin miten kiva juttu se olikaan, nii menin siittä ees taas ja monta kertaa ihan miten vaan=) Äiskä kyllä sano että siittä tulee virhepisteitä, mutta mitä välii, elämä on ihanaa! Tunti meni taas ihan liian nopeesti, ja sitten mää bonkasin Metkun sielä puskassa. Äiskä toope vei mut Metkun äidille kun se avusti pariaan, kun se idiootti otti mulle ihan tynkähihnan mukaan eikä saanu mua kiedottua puun ympärille. Mulle se kyl itseasiassa sopi vallan mainiosti, ja aattelin sitten samantien vaihtaa vapaalle=D Siitäs sai äiskä. Tunti loppu sitten siihen. Mutta taas kuulemma opittiin hirveesti, ja viikon aikana on monta juttua harjoteltavaa. Varsinki äiskällä, mähän osaan jo ihan kaiken.