Terve!

Nyt mä oon mun uudessa kodissa! Matka meni tosi hienosti, mä vaan nukuin äitin sylissä, mitä nyt vähän yritin kiivetä sen yli takapenkille mutten päässyt. Olin tosi reipas sano äiti.

Kotona sitten mä pääsin vähän haisteleen nurtsia, ja sitten mä näin mun isosiskon! Se pyys mua heti leikkimään, mutta en mä oikein jaksanut. Vähän mä näytin sille että oon vaan tällänen pikku porokoira, mutta kyllä mä sille vielä näytän! Sisällä mä tutkin paikkoja ja ne karvattomat isoveljet näytti mulle mun kaikki lelut (niiton tosi paljon!) ja esitteli mun nukkumapaikan ja pissipaikat. Mä aloin heti maistella mun hammasharjaa, josta äiti päätteli että mulla on nälkä. Mutta äiti oli ilkee, se anto ekaks Sumu-siskolle, ja sitten vasta mulle! Mutta mä söinkin sitten kaiken kun mä sain, olikin tosi karsee nälkä! Ja sitten mä pissasin paperille=) Äiti kehu kovasti, oon mä vaan niin älykäs.

Kävin mä jo tutustumassa possunhajuunkin, tosin äitin sylissä. Käveltiin sille sikalalle ja mä ootin sekunnin siinä toimistossa kun äiti kävi kattoon jotain härveliä. Sitten taas tulin sylissä kotiin, ja pari kertaa matkalla leikin Sumun kanssa hippaa.

Sitten tuli nukkumatti. Mä en jaksanut edes mennä mun omalle tyynylle, nä nukahdin pissapaperille.. Aika noloo, mutta onnex kukaan ei tiiä sitä.

Tää porokoira lopettaa nyt raporttinsa, huomenna jatketaan! Tässä vielä pari kuvaa:

1941714.jpg

1941721.jpg