Heippa maailma!

Mää oon ihan poikki! Olin siellä kasvis-äidillä hoijossa pari päivää, ja mää menin niin maan per**..öö.. perusteellisesti siellä että aattelin nukkua loppuviikon! Mulla oli Ronjan kaa tosi nastaa, ja sitte eilen ku äiti haki mua siskon kanssa, nii emmä jaksanu mitään! Sisko yritti kovasti saada mua leikkiin, tökki mua kuonolla, mutta unimatti voitti. Kuvia leikeistä löytyy Ronjan blokista. Kiitti kasvis, ihanasta lomasta ja elämyksistä!

Tänää oon ollu vieläkin aikas rätti. Sen verran tokenin että äippä otti mut sitiin. Käppäiltiin kadulla ja kävin pissaamassa kirjakaupassa. Kävin myös pankissa hurmaamassa parit tädit. Myöhemmin äiti sano että tänään se suuri päivä on koittanut. Mä pääsin siskon ja äitin kaa ihan oikeelle kunnon hihnalenkille ihan oikeelle tielle! No oonhan mä siinä ennenki ollu, mutta ekaa kertaa mentiin pidemmälle, ja niin ettei äiti enää nostanukkaa mua syliin ku tuli peltiheikkejä vastaan! Emmä niistä enää välitä, mutta yx ilkee koira mua vähä pelotti. Karsee haukkuminen kuulu jostain, ja äiti sano ettei se pääse meitin kimppuun ku se on aitauksessa. Mutta kovasti se olis kyllä halunnu tulla syömään meidät. Äiti sano että paras tottua sen haukkuun, kun se on aina sama juttu ku ohi mennään. Sisko ei välittäny siittä yhtää ni en mäkää sitte. Äiti oli ylpee kun mää tepsuttelin niin hienosti. Mä koitin kovasti mennä yhtä nätisti ku sisko, se meni ihan tien viertä ja six se sai mennä pidemmällä edessä.

Nyt mä taas nukun. Sen varran tossa havahdun että äiti sano että Metku ja Paula tulee kylään lauantaina! Jee! Ja äiti puheli että yx Harmi-koirakin tulee lauantaina illalla, ja sitte jonain lähipäivänä koitetaan kuulemma soitella Minni-siskollekin jos pääsisin sen kaa leikkiin. Että tää elämä on ihanaa=)

2006547.jpg

p.s. äiti ei jaksa pienennellä noita kuvia, joten ne menee kuulemma tolleen rakeisiksi. Liikaa jotai pikseleitä kait sano äiti. Noo, kunhan äiti saa kuvagalleriaansa mulle oman kansion, nii laittelee sinne sitten!