Eilen oli tosi nasta päivä! Mä pääsin äitin kaa ihan kahestaan vähä tutkiin tuota maastoa, ja voi hitsi miten ihanaa täällä on! Kaikkia mahtavia uusia hajuja ja tosi käheitä paikkoja! Emmä ton siskon aikana oo viittiny olla liian utelias, kun en mä oikeestaan ehtinykkään kun meillä oli niin kivaa. Mutta äiti teki mulle jäynää aina välillä ja meni hukkaan=( Mä vaan eka haistelin ja leikin ihan kaikessa rauhassa, sitten kun mä katon niin sitä ei oo missään! Mä aattelin jo että nyt mut hylättiin, että tässäkö tää ihana elämä sitten olikin. Mutta sitten kun mää vähän lährin ettiin, niin sitten löytykin! Mä olin kyllä niin tosi ilonen ku löysin äitin, enkä kyllä aio päästää sitä silmistäni! Siskon kaa kun leikitään niin ei sillä äitillä silloin mitään virkaa oo, en mä silloin jaksa kattella missä se menee.

Mulla on ollu niin hirveesti kaikkee että en mä oo jaksanut syödä ruokaa niin paljon kun toi äiti tuputtaa. Päätin että syön vaan puolet siittä määrästä ja alan jo pitää huolta mun linjoista! Äiti kyllä on eri mieltä, ja lupas antaa tänään päiväruoaksi erikoisherkkua. En sitten tiiä mitä se on, oliskohan se sitä savuporoa?

Viime yö me nukuttiin siskon kans ihan hiljaa! Yhden kerran kyllä vähän komensin kun joku idiootti herätti meiät kun kävi vessassa! Vähänkö epäkohteliasta sanon mä. Mutta sitten aattelin että kaipa ne joskus oppii ja jatkoin unia siskon kaa. Aamulla otettiinkin sitten matsia poikien kanssa, voi hitsi miten ihanaa on roikkua varsinkin sen pienemmän puntissa!! Pihallekin päästiin, ja mää löysin ihanan hiekkapaikan jota voi kaivaa (äiti ei tykänyt kun se on kuulemma vähän näkösällä eikä siihen saisi kaivaa. Hö!) ja ihanaa ruohoviidakkoa! Sisko näytti mulle missä voi kiipeillä ja mehän kiipeiltiin! Ens kerralla käsken äitiä ottaan kameran mukaan että näätte tekin. Ei se oo kuvannu kun sisällä vasta, kun se sano että sillä menee pihalla kaikki aika mun vahtimiseen. Jos sitten tänään uskois!

Nyt mä taas nukun ja päästän äitin töihin.

1946091.jpg