Heippa kaikki kamut pitkästä aikaa! Äiskä on ollu hirmu kiireinen, joten en mäkään ole tehnyt mitään.. Paitti eilen, kun pääsin taas pentukurssille! Tällä kertaa Tuulosen kauppakeskuksen parkkihalliin, ja täytyy sanoa että on tosi hyvä ohjaja meillä! Se sano äitille että se on opettanu mulle maahan menoa ihan väärin, ja näytti mten pitää tehdä. Ihana ohjaaja, sillä oli itelläänkin taskut täynnä namia=) Äiti sitten oppi miten saada muhun kontaktiakin paremmin. Kerrassaan kivaa, kunpa olis jo pian taas maanantai! Se parkkihlli oli kyllä eka tosi pelottava, mutta en mää mitään kohtausta viittiny järjestää. Yx iso susikoira pelkäs mua, oon mä vaan niin uljas=) En haukkunu, vedin vaan niin vimmatusti, mutta rauhotuin nopeesti.

So long my frends, mä lähen nyt nuoleskeleen toimittaja joka tulee sikalalle haastatteleen äitiä ja iskää.