Vuosi kuulemma vaihtui ja koko yön paukkui pommit. Mutta mulle ihan sama, mä olin sisällä siskon kanssa syömässä luita ja kuunneltiin radiota. Koko illan käytiin usein pissalla ulkona, ja kuunneltiin raketteja ympäristössä. Mä vaan vähä ihmettelin, on noi ihmiset tyhmii.

Parasta oli, kun seuraavana päivänä pääsin leekaan uuden kamun kanssa. Se oli saksanpaimenkoira Tirsu, iso kun mikäkin vaikka oli kuulemma lapsi sekin. Se riapotteli mua menemään ja opetti mulle uusia juttuja miten saan siskoo kiusattua;-) Ja mää pysyin kuin takiainen sen kimpussa ja juostin vuoronperään toisiamme takaa! Sisko jäi sisälle, ne ei tuu Tirsun kans toimeen kuulemma. Mutta me tultiin!

Muutamaa ärsyttävää koiraa oon joutunu vähä haukkuun lenkillä. Onnex oon saanu leikkiä kivojenkin koirien kanssa. Toivottavasti Metku pääsis pian leikkiin meidän kanssa!

Karvattomat isoveljet lähtee tänään mummolaan monex päiväx, ja äiti lupas jotain kivaa mulle ja siskolle. Ainaskii laatuaikaa metsäretken muodossa joku päivä! Ja paljon luoksetuloharjotuksia kuulemma, äiti sano tekevänsä ison läjän lihapullii mulle!