Mä sain tänää piikin pehvaan! Äiti vei mut kylään sinne jossa oon käyny jo pari kertaa aiemminkin. Sielä odotushuoneessa oli monta koiraa, ja äiti oli musta taas niin tosi ylpee. Yx koira muris vähä mulle, ni mä en viittiny välittää siittä. Ihme idiootti. Sitte sielä oli kax jotka vaan oli piilossa tuolin alla, eikä ne ollu yhtää nii reippaita ku mää! Mä olisin halunnu jutella niitten kaikkien kanssa, mutta ei ne sit halunnu. Oli sielä yx rotan kokonen joku sihuua, mutta äiti ei uskaltanu päästää mua lähellekää sitä, olisin kuulemma voinu luulla että se on rotta ja purra kalliilta piskiltä silmät päästä. Tyhmä äiti, en tietenkää olis, mutta olisin mä voinu sitä vähä tassulla pyöritellä=)

Nii se piikki. Eka mä olin reipas, mutta sitte mä aattelin että kai mun kuuluu itkee ku Ronjis kerto et sielä kuuluu piipittää. No mä sitte vollotin oikee kunnolla, mutta silti se setä pisti mua pehvaan. Onnex äiti anto mulle speciaaliherkkuu nassuun, ni mä unohdin sen ihan pian. Mutta äiti oli tosi tyhmä. Se juorus yhen tädin kaa pihalla vesisateessa, ja se kasteli mun rekkaripaprun kopion niin, että se vähä levis.. Elä nyt sitte ton kanssa..

Nymmä nukun, oli sen varta rankkaa.