*mä sain mun rojektin päätökseen tässä yx päivä äitin sabotoinnista huolimatta. Vähänkö oon ylpee, meni vaan alle kolme viikkoo! Mutta nyt se mua kiusannut puhelinjohto on saatu poikki=)

*Mua ärsyttää kun äiti koko ajan kehuu mua kaikille. Päätin alottaa vähä angstaan, ja kiskoin minkä jaksoin tänää lenkillä. Äitillä meinas mennä hermo, mutta en luovuttanu, vaikka se jostain syystä vähän välii pysähty. Emmä tajuu mix se niin teki, mutta mä kiskoin sitten vaan kahta kauheemmin!

*Mää opetin siskolle miten vedetään huulesta niin että venyy ja paukkuu (ja vinkuu). Ny se pirulainen tekee sitä samaa MULLE!

*Sisko opetti mulle miten pissataan niinku hienot tytöt, siis koipi pystyssä. Mä osaan senkin jo=D

Niin joo, piti sanomani, että perustin Lapikkaaseen oman kuvaketjun mulle ja mun kamuille.