Jee, tää toimii nykyään kännykälläkin! Ihan hyvä juttu, nimittäin äiskä aika paljo käyttää kännykkää. Liian paljon, jos multa kysytään! Onneksi se sentään tajus alottaa mun kans harrastuksen. Käytin näyttämässä äitiä yhelle tätille jossa oli paljon koiria ja niiden äitejä. Mä näytin miten hienosti osasin hypellä ja mennä putkesta ja juosta lihapullan perässä. Ja äiti loisti ku naantalin aurinko kun se täti sano et saadaan tulla jatkossakin jos halutaan. Äiskä on kyllä vähän vielä uuno, mutta jatketaan reeniä vaan ahkerasti. Oon jo saanu opetettua sen kantaan koko ajan nameja taskussa ja jakeleen niitä mulle melko paljon. Mä oon varmaan kohta itekkin yx lihapulla taas, vaikka olin hetkellisesti mallinkin mitoissa ku äiti piti mua nälässä! Mutta moron vaan taas, mun tarttee ny lähtee vahtiin sikalaa. Vastuullinen homma!