Morjens!

Ette usko miten kiltti mä oon ollu! Mä saan varmasti joulupukilta tsiljoona pakettia kyllä=) Arvakkaa mitä mä oon tehny pari päivää? No mä oon tietty syöny lihamureketta melki koko ajan. Äiti sano että se tehotreenaa luoksetuloo, ja määhän teen mitä vaan sadakseni lihamureketta! Ei enää puhettakaan etteikö korvat olis kunnossa. Mä teen myös silleen että teen viiden metrin lenkin ja tuun takas viereen istuun ennenko äiti ehtii sanoon mitään. Ku luoksetullessahan mä saan aina herkkuu=) Vitsit mä oon helppo!

Äiti höösää jotain jouluu. Jotain salaista se puuhailee vähän väliä, ja juttelee tontuista. Mä tiiän että saan jotain kivaa, äitiltä lipsahti kerran sen hiiriepisodin aikaan. Mä sainkin jo yhen paketin, sellasen vilkkuvan pannan. Vähänkö käheetä mennä sen kanssa tuolla pitkin peltoja ja mettiä, ku äitin ei tarvi arvailla missä mä meen. Ja nythän mä en edes mee kauas äitistä, varsinkaan jos se haisee lihamurekkeelle.

2139438.jpg
Anna jo, kieli putoo!

2139443.jpg