Mä näin eilen sellasen otuksen että oksat pois! Mä aattelin että se on mun kaveri, tietty, kun kaikki muutkin tyypit tykkää musta! Mutta hitto se sähisi ja sihisi ja ei ollenkan tajunnut että mä olisin halunnu leikkiä sen kanssa. Arvakkaas mitä se sitten teki. No veteli mua tassulla pehvaan! Ja sillä olikin aikas terävä tassu, taikka sitte sillä oli nuppineuloja koura täys! Mää kattelin sitä sitten vaan vähän kauempaa, äitiki sano että paree niin.

1982894.jpg

Tänään mä näin sen taas, ja unohdin samantien mitä äiti sano. Mutta ny se katti tulikin nojaileen muhun. Ihme psykopaatti.. Äiti sano että se on kiltti. Siskookin meni nojaileen. Mä sanoin sille nasevasti että sais luvan leikkii mun kanssa, mut ei se tajunnu. Sanoin sitten vähän kovempaa ja monta kertaa, ni sitte se taas alko sähiseen. Me ei selkeesti puhuta samaa kieltä, se on varmaan ulkomaalainen.