Mä kävin tiistaina lekurissa, ja sain jonku nipistyksen niskaani. Emmä tiiä mikä se oli, mutta en viittiny sitten itkee. Mä oon nimittäin priimapentu, ja mulla on siittä ihan paperilla totistus! Mä sain pentutestistä melkoset pisteet, oon kait sitten aikas kiva pakkaus, sano uus äiti. O niinko täydellinen=) Tässä niinku näytille ne tulokset sitten:

1.       Käyttäytyminen sylissä: 5

2.       Luoksetulo < > rohkeus: 4

3.       Kontakti: 4

4.       Taistelutahto:  5

5.       Taistelutahto (ajava saalisvietti): 4

6.       Alistus: 4

7.       Palautuminen: 5

8.       Ääniherkkyys: 5

9.       Käyttäytyminen pöydällä: 5

10.     Laumavietti: 4

11.     Toimintakyky: 5

12.     Hermorakenne: 5

 

Joo-o, sellanen mä oon. Ylihuoamenna mä sitten muutan. Mä tiiän että mun uutta äitiä jännittää varmaan. Se on varmaan ostellut kaikkee mulle, ja jutellut mun isosiskolle hempeitä musta. Etten mä tulis niinku yllätyksenä sille.

 

Palataan taas astialle! Moooi!