Mussa on kuulemma vetovoimaa. Jäin kyllä vähä miettiin että tarkottaako äiti mun luontaista fyysistä kauneuttani vaiko sitä kun niin ahkerasti vedän aina lenkillä äitii sinne minne mä haluun. Nyt kun mulla on tää aikuistumisriitti menossa, mä on kuulemma ihan mahdoton, korvaton luupää ja mitä kaikkee äiti kiukkuaa mulle. Mut en mä voi sille mitään että mulla on niin paljon annettavaa maailmalle! Mä haluun haistella JOKA PAIKAN ja juosta SINNE TÄNNE ja KERTOA mitä mieltä mä olen asioista. Äiskä hittolainen vaan kaivo kätköistään sellasen pullon jolla se ruikkii mua jollain märällä aina kun mulla on asiaa! Eikös ookkin aika törkeetä. Nytten mä joudun sit oleen ihan hiljaa vaan, ja juoksen pakoon heti ku nään sen karmeen pullon.. Kukakohan pirulainen sellastakin meni äitille neuvomaan? Mä tiiän että se on joku mun lukijoista, koska niitten kans äiti joskus pitää neuvonpitoo ja sitten mulle on taas keksitty jotain uutta..

Mutta kyllä mä aattelin sitten taas alkaa totellakin kunhan tää riitti menee ohi. Äiskä sano ettei tää oo lopullista, pari viikkoa enää kai. Sitten mä pääsen taas irti WO-HOOOO!