Mä oon ollu tän karseen kelin takia vähä masentunu, enkä oo jaksanut raportoida. Mä en tajuu mihin se ihana valkoinen pehmee materiaali meni? Mä oon taas alkanu pissiin ja kakkiin sisälle, ku en tonne märkään viitti kunnolla. Ja hihnassa ollessa en taatusti tee asioitani, se on varma!!

Oon mä hyvä vahtikoira sano äiti. Me oltiin yx ilta sikalalla normaalikierroksella, ku yhtäkkiä mä näin jotain tosi mystisen vaarallista ja nostin äläkän. Mää seisoin uljaana ison soraläjän päällä ja haukuin kuin isompikin vahti! Sielä mettässä oli joku/jotain/ei mitään, ja mää ilmotin sille että tää on MUN reviiri! Sumu-sisko otti jalat alleen, kun se ei nähny sitä mitä mä näin, ja varmuuden vuoksi lähti pakoon. Ja ätiäkin hirvitti, että jos mä oikeesti näin jotain? Ne paskapäät kanantappajat (EVR tai mikälie OE EVVK  KVG!) ku harrastaa sikaloidenkin terrorisointia, ja äiti aatteli että niitä hiippailee jo nurkissa ja melkeen soitti jo poliisille! Mutta mää hoidin asian eikä terroristeja näkynyt sinä yönä=)