Mä oon varmaan tosi viksu, kun oon opettanu äitin ja isinkin kaivaan! Ne otti meitit tänää mukaan peltokierrokselle, ja tiiättekö mitä! Niillä oli ämpärit ja joku kepukka jolla ne kaivo maata, on ne vaan niin kivoja. Me siskon kaa juostiin monta kilsaa ees taas, ja kyllä nyt väsyttää. Mä yritin vielä opettaa äitille ja isille että kannatais kaivaa yhestä kohtaa enempi, mutta sitä ne ei sitte oppinu. Sieltä täältä vaan kaivoivat, ja pistivät purkkiin. En tiiä mix, mut aattelin että jos ne tekee meille uuden pellon siihen kodin viereen, niinku lähemmäs. Ja mä sanoin että voitais tulla illalla uudestaan kaivaan kun oli nii kivaa, mutta äiti sano että niitä peltoja kaivetaan seuraavan kerran vasta viiden vuoden päästä! Voitteko kuvitella??

Oli muuten tosi kylmää tänä aamuna. Ihan pikkuvarpaita palelsi. Äiti meinas että tarvisin villahousut, kun on tuo masu vielä paljaana, mutta ei se sitte onnex laittanú mulle niitä, olis se ollu kyllä noloo. Ei mua kylmä sille haitannu, ku mää meen niin lujaa koko ajan.