Viimme yö meni aikas kivasti sano äiti. Mä oon siskon kaa jo tosi hyvää kamua, ja äiti laitto meiät sitten kahestaan nukkuun apukeittiöön. Siel oli kax petiä ja leluja ja paperia, ja mä vinguin vaan kolme kertaa yöllä! Äiti kuulemma valvoi ja kuunteli miten menee, ja olis sitte raahannu patjan meiän kans jos olis tarvinnu. Mutta mä ja sisko sanottiin sille ettei me sitä tarvita. Äiti tuli kuudelta kattoon meitä, ja me oltiin kyllä jo herätty vähä aikasemmin. Me koitettiin leikkiä ihan hiljaa ettei noi muut herää.

Mä oon jo valkannu yhen pissapaikan jossa oon käyny joka kerta. Yhtään ei oo menny väärään paikkaan, paitti kerran tuli kakat eteiseen ku äiti oli liian hidas. Ni se ei ollu mun vika!

Mä olin jo vapaanakin tossa pihalla ku leikin siskon kaa. Meillä oli tosi nastaa, harmi ku äitin piti sitte keskeyttää leikit kun sen piti lähtee kauppaa. No nyt mää nukun (taas), on nää kaikki uudet jutut niin väsyttäviä=)

1942978.jpg

1942989.jpg