Äiti on ollu muka tosi kiireinen eikä oo ehtiny kirjotteleen. Mikäköhän sen niin kireisenä pitää? En ainakaan minä?

Mä olin yx päivä  tosi likanen (äiti kyl sanoo että oon joka päivä ainaki 7 kertaa ihan kurassa kuorrutettu), ja aattelin ettei äitin tarvii mua pestä niin hoidan sen homman ite. Kätevää, eikö=)

2027926.jpg

Mä olen käyny sitissä pimeelläki äitin kaa. Mä rrrakastan kaikkii ihmisii, ja yleensä ne rakastaa muakin! Äiti saa monta kertaa ylpeenä kertoo etä mä oon porokoira, ja että mä oon six nii ihana ku mullon täydelliset geenit ja oon käyny tutustumassa jo vaikka missä.

Sisko lähti yx päivä hukkaan! Oltiin äitin kaa pihalla vapaana (kuten melki aina) ja sitte me kuultiin kun napurin täti huusi niitten Piki-koiraa kotiin. Sisko meinas että se vois kyl mennä, mutta äiti komensi ja se usko. Mutta sitte se otti kuitenki ja lähti, ja mä olin vähä että miten se uskaltaa!! Lähin perään ja yritin sanoo sille ettei kannata lähtee, ku äiti jäi pihaan!! Mutta ei se muakaan uskonu, ja äitiki huus naama punasena pihassa sille. Mä jäin sit katoon kauhuissani et nyt se lähti. Sitte mä huomasin että äiti lähti juokseen jonneki ihan päinvastaseen suuntaan, ni mä lähin sen perään. Pääsin sit äitin kyydissä sisälle, ja se lähti kiukkusena hakeen siskoo hihnan kanssa. Siskoo hävetti, se joutu lopupäivän oleen vaan hihnassa pihalla.. No mää sain juosta vapaana=)