Moi! Mun iskä Ruu kävikin meillä kylässä eilen! Oli kyllä niin hianoo nähä pitkästä aikaa! Mä kerroin sille mun kaikki porojen ajamiset ja mitä kaikkia ihanii kakkoja oon syöny. Iskä piti mulle puhuttelun siittä että kannattais muka totella emäntää, mutta emmä ny tiiä.. Mä oon tsiljoona kertaa iskää nopeempi, tai sitte se vaan esitti ettei pysy muka mun perässä. Mä vein siltä kaikki lelut ku kieputin sen pikkutassuni ympäri ihan kokonaan. On se hieno se isi <3

1268823763_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Äiskä otti videoo, ja mun vastusteluista huolimatta laittaa kuulemma tähän linkin. No eihän tollasta ny voi esittää, ku mä saan siinä vähä köniiniki lopus. Mutta en mä oikeesti kyl saanu, esitin vaan. Mutta huomatkaas miten juoni mä olen, mä saan ihan kaiken kivan muilta, eikä ne ees tajua että missä välissä. Oon vaan niin söpö ja alistuva, ja PIRUN NOPEE!

Video