Eilen mä pääsin moneen sitiin. Käytiin Hämeenkoskella siellä kirjakaupassa. Viimmex mä kakkasin sinne lattialle 2 kertaa, ny mä vaan pissasin vähän. Sitte mentiin Lammille agrimarkettiin ja mää sain oman ruokapussin jahtivahtia. Ja hurmasin tietty sielläkin monta tyyppiä! Mää haluun aina mennä kaikikien ihanien ihmisten luo enkä yhtää pelkää. Mä pistän korvat piiloo ja muutun makarooniksi ni kaikki rakastaa mua=) Sitte mentiin Tuulosen kauppakeskukseen, mentiin äitin lempparikauppaan, mustiin ja mirriin. Voi mitä ihania hajuja siellä olikaan! Mä hurmasin ekana sen kaupantätin, ja se kehu mua ihan hirveesti. Mä kuulemma käyttäydyin paremmin kun moni aikuinen koira! Äiti osti pussillisen herkkuja mulle (no, oli siellä ehkä JOTAIN myös siskolle...) ja sitte mentiin taas pihalle. Mutta voi tsiisus mää meinasin saada hirveet sätkyt ko yhtäkkiä nurkan takaa käynnisty hirvee vehje! Se oli ku helvetin esikartanosta se ääni, ja mää menin ihan paniikkiin kun äiti ei ehtiny tajuaan mitää (pöljä) ja mää olin hihnassa maassa. Äiti sano että onnex en päässy valjaista irti, vaikka mää kyllä sanon että olisin juossu varmaan kotiin asti jos äiti olis päästäny. No mä pääsin sit äitin syliin ja kateltiin yhdessä sitä meteliä. Kyllä mä sit rauhotuin ku äit anto mulle kinkkurullankin. Mää pääsin autohäkkiin ihan yksin sitä narskutteleen ja mä olin ihan hiljaa. Kotiin asti olin reippaasti, en ees pissiny sinne häkkiin! Oon mä eri reipas sano äiti=) Ei kuulemma oo tällästä pentuu ikinä nähnyt, joka olis nimenomaan niin REIPAS. Se on kuulemma hyvä juttu sano äiti.

Ja mä osaan mennä hihnassakin niinku vanha tekijä. Vastan lujaa tulevat autot on karseita, mutta muuten hihnalenkki menee mahtavasti=)