Tänää oltiin äiskän kanssa kehässä. Aamulla lähettiin aikasin ja mä olin ihan hoo moilasena että mihkä me mennään. Hoona tulin sitten takasinkin, kirjaimellisesti=)

Mä näytin miten hienosti osaan olla, en haukkunu juur yhtää enkä riehunu. Istua nökötin nätisti, tai sitten vähän piti vetää ku oli herkkupalasia piilotettu hiekkaan (äiskä ei kyl tykänny, sano että ne on meetwurstinkakkaa!) ja joskus ohi meni niin kivoja koiria että piti vähän tervehtiä. Ku mentiin vihdoin sinne kehään, niin olin niin innoissani ettei tosikaan! Äiskä sano että Mennään! ja mää pompin ja riekuin ekan kierroksen. Sitte äiskä onnex tajus että taikasana on Seuraa! ja sitten mää seurasin kiltisti. Joku täti kopeloi mua mutta emmä siihen viittiny kiinnittää huomioo. Ihan kiva täti. Äiskä sai jonku paprun ja sitte lähettiin kotiin. Nytte taidan kyllä elbata päivän tai pari, oon niin rankkaa toi valokeilailu. Tuloksii löytyy näyttelyt-sivulta, sano äiti.

Moron!