Äitin tietsikka ei kuulemma enää suostu meneen nettiin, joten se ei oo päässy kertoon mitään mun juttuja, HÖ! Mähän oon touhunnu vaikka mitä, käyny mm. kaupungissa pusittelemassa parkkipirkkoja ja ihmettelemässä ihan kummallisen näkösiä koiria! Voitteko uskoo että on muitakin koirii kun lappalaisia?? Mä näin ainaskii pienii valkosii pörrösii, sitte oli sellanen iso ja tosi pörrönen. Vähänkö ärsytti kun äiti ei päästäny mua moikkaan niitä, piti vaan sylissä.. Mä olisin halunnu kysyä niiltä että onko niiden äitit käyny ulkomailla kun ne on sellasii oudon näkösii? Äiti sano että sitten joskus myöhemmin saan leikkiä muidenkin kanssa, en vielä.

Äiti sano että mulle on kasvanu porokoiran pirunsarvet? Ei mulla kyllä mitään sarvia ole, mutta mä tiiän että mulla on terävät hampaat ja oon ylpee siittä! Mutta samalla äiti sano että sillä on maailman kauneimmat tyttöset, ja mää luulen että se tarkotti mua ja siskoo=)

Äiti ei tykkää ku ei pääse omalle koneelle, joten äitin koneen ihmeellistä korjaanutmista odotellessa voipi olla pitemmät tauot. Tylsää.. Olis pari kuvaakin sieltä sitistä, mutta ei se nyt niitä tänne saa näytille.. Äiti on sanonu jotain rumia sanoja tosi paljon sen koneensa ääreltä, emmä viitti niitä edes toistaa, koska pienet porokoirat ei kuulemma saa sanoa sillee. Äiti ei kuulemma oo porokoira, se kai sitten saa.