Voi jumantsuikka kun toi äite on sitten pösilö joskus! Uskotteko, että just kun mä löysin tosi ihanan hampaidenterotuspaikan ovenpielestä, ja siinä samassa sattui olemaan vielä puhelinjohto, niin se pirun ämmä ruikki JUST siihen  parhaimpaan paikkaan jotain ällöö juttua! Yöks sanon minä. Yritin mä vähän aikaa nuoleskella sitä siittä pois, mutta voi kiesus se haisi ja ällötti, nin oli pakko jättää se hyvä leikki kesken. Mulla muka naama sitruunalla, HÖ! Varrokkoon vaan kun se haihtuu nii varmaan meen ja puren sen narun POIKKI ihan piruuttani!

Ja sitte mä kävin tänää vähä äitin kaa reissussa. Käytiin jossain Hämeenkoski-sitissä vähä kattelemassa, äiti vei kirjeen postiin ja sitte mentiin kirjakauppaan. Siellä oli tosi nastoja pehmoleluja joita olis ollut tosi kiva pureskella. Mutta eihän toi äiti tietenkään kunnolla antanut purasta, joten kostoksi väänsin tortut sinne kaupan lattialle. Ja kun niitä vielä nauratti, niin väänsinpä toisetkin, ja vähän löysemmät, ja sitten ihan kunnolla tallasin tassulla sitä kakkendaalia ja sitten iloisesti loikin hyllyjen välistä! Oli siinä mulla ilossa pitelemistä! Äiskää tais vähä nolottaa, mutta luulenpa että se kirjakaupan täti on tottunu tälläsiin pikkuisten viksujen koiranpentujen pikku tempauksiin, sillä ku itelläkin on kuulemma koirii. Uhkas se sen omansa tuua meille joskus leikkiin. Vähän mua kyllä hirvitti kun se sano että sen pennun jalka on nelivitonen? Mitäköhän se tarkottaa? Taidan pysyä kaukana..

Äiti ei nyt laita kuulemma kuvia kun sen kone on tosi hidas jostain syystä. Parempi ettei alakaan urheileen, ettei käy huonommin.

Jaa niin piti vielä kehua että pääsen jo aika pian kasvis-äitiä tapaamaan! Äiti lupas viiä mut sinne jonkin ajan päästä hoitoon, kun se itte menee ton isi-hahmon kanssa jonnekin minne pieniä porokoiria ei  kuulemma huolita.. Ihan epistä, mutta mää meen kyllä ihan innolla Kasvis-äidin hoiviin! Jos se antaa mulle savuporoa.