Moron!
Tänään on ollu taas menoa ja meininkiä! Olin äiti kaa hakemassa isoveljee koulusta, ja mä näin tosi monta ihanaa tumppua ja nenua joita nuoleskella! Matkalla mua vähä jänskätti, varsinkin ne karseeta meteliä pitävät peltihöskät jotka vyöry päälle! Tai no ei ne tietty päälle tullu, mähän olin äitin sylissä. Mutta kyllä eka pelästyin.. Takastulles ei pelottanu enää juur yhtää, ja mä sain aina välillä nuuhkia tienposkee ku äiti piti kantotaukoa.
Siskon kaa pääsin tänään leikkiin silleen et äiti otti kameran mukaan.

Mulla on kova vauhti päällä koko ajan, kuten porokoiralla pitääkin!
1952890.jpg

Täs mä näytän siskolle mitä kuuluu ja kuka käskee!
1952904.jpg

En mä oikeesti oo mitenkään alakynnessä, koskaan!
1952916.jpg

Sanoin siskolle että tää on MUN
1952924.jpg

Pitäköön pallonsa, mä ulkoilutan sitten siskoa=)
1952928.jpg

Tässä mä vaan näytän hitaalta (jaa miten niin kieli putoo?)
1952930.jpg

Kyllä pieni porokoira tuollaisesta menosta ja vähän väsyy..
1952939.jpg

Ainiin, äiti leikkas meitin kynnet tänää. Ihan vaan muistiin sen takia että muistaa sitten taas vähän ajan päästä!

*haukotus* Taidan mennä koisimaan, oon tänää ollu niin tosi paljon menossa! Moro!